Suspicious Penguin

torsdag, augusti 30, 2007

Ms?????

Vi börjar med gårdagens bravad... Det börjar ju vara lite kallt på morgonen så jag plockade fram handskar i morse. Tog två svarta som jag köpte i våras. Kommer ut till cykeln och börjar trampa iväg. Ska dra på mig handskarna och inser.. hmm.. vad konstig den ena var.. GAH!! har tagit två högerhandskar.. hade två par svarta. Gråt.. Tror ni folk trodde att jag var utvecklingstörd där jag cyklade till jobbet med felvänd handske som ju då knappt passade =)


Och så då till rubriken för inlägget. Beställde en sak på nätet från USA men upptäckte dan efter att min order blivit "canceled" så jag mailade dem för att kolla varför. Fick detta till svar:


"Dear Ms. Pettersson,

We apologize for any inconvenience. Please contact the representative who
is handling your account. 1-800-669..."


Ms Pettersson??? Djeez.. Här får man för att man har ett namn som kan räknas som ett kvinnonamn i andra delar av världen. Och dessutom fick jag inte vara gift heller =)

Kvällen har bestått av jobb, jobb och jobb. En arbetskollega hade klantat sig och råkat konfigurera en sak fel vilket ledde till att jag suttit hela kvällen och lagat saker. Nu är det sovdags och imorgon är det helg!!! :-D


1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home